Головна » Статті » ВИХОВНА РОБОТА » Напрямки роботи |
«Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно – орієнованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально – пізнавальної діяльності таких дітей». (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.1010 № 912). П’ятирічний досвід упровадження інклюзивного навчання довів, що діти з особливими потребами повинні розвиватися та навчатися в соціумі, щоб відчувати себе повноцінними громадянами своє країни. Із 2017 року у ЗОШ І-ІІІ ступенів № Учениця із задоволенням та цікавістю працює під час уроків разом із іншими дітьми класу. Вона відчуває, що її розуміють і цінують, тому намагається встигати виконувати всі завдання. Інклюзивне навчання допомагає Анастасії розвивати індивідуальні здібності та таланти, працювати над досягненням індивідуальної мети беручи участь у житті класу та школи. Вона має вже дружні стосунки з однокласниками та іншими дітьми школи, її люблять, впізнають й поважають. Таланти Анастасії вже помітили під час конкурсу поробок до Дня міста «Дари осені». ЇЇ робота була відмічена однією з найкращих. Не дивлячись на те, що дівчинка не може пересуватися самостійно, на уроках із фізичної культури вона виконує деякі вправи, бере участь у змаганнях. На перервах учні класу допомагають Насті пересуватися по школі, активно спілкуються з нею, граються. У тісній співпраці з класним керівником працює мама дівчинки Людмила Володимирівна. Вона бере активну участь у процесі навчання і житті класу та школи вже з перших днів перебування в закладі. Ось, що говорить мама Капустинської Анастасії про враження доньки від школи: «Моя донька дуже задоволена, що тепер має можливість навчатися з усіма дітьми в школі. Вона стала без нагадувань виконувати домашні завдання, щоб не відставати від інших, а в деяких випадках, навіть бути кращою. Настя комунікабельна і раніше їй не вистачало спілкування з однолітками. Зараз вона із задоволенням ходить до школи і дуже переймається, коли не може відвідувати школу за станом здоров’я. На початку навчального року донька переживала за те, як її сприймуть учні класу, але, як виявилося, все це було даремно. Дякуючи класному керівнику Журавльовій Євгенії Олександрівні та учням, Настя на даний момент – дитина з необмеженими можливостями».
Дійсно, Капустинська Анастасія, як сонечко, усіх зігріває своїм теплом, позитивною енергією, бажанням жити. І класний керівник Журавльова Євгенія Олександрівна, і учні класу отримають велике задоволення від спілкування з нею. | |
Переглядів: 352 | |
Всього коментарів: 0 | |