Головна » Файли » Методична робота » Методичний вісник

STEM — складова освітнього менеджменту “Нової української школи”
[ Викачати з сервера (4.07 Mb) ] 23.02.2018, 23:51

Модель школи розвитку, успіху, самореалізації особистості

STEM складова освітнього менеджменту “Нової української школи”

Автори:

Стельмашенко Ольга Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4, учитель-методист.

Шатило Вікторія Янівна, учитель математики, інформатики, учитель-методист, керівник робочої групи «Успішний учитель — успішний учень».

Незамай Валентина Анатоліївна — упорядник, учитель зарубіжної літератури, старший учитель.

Якість впровадження STEM-освіти визначається компетентністю та рівнем професійної діяльності педагогів, наскільки вони активно використовують новітні педагогічні підходи, методи та засоби навчання. Ефективність STEM-навчання, запровадження інноваційних методик Нової української школи залежить від оволодіння учителями базовими засадами впровадження STEM в освітній менеджмент.

У роботі розглядаються напрямки освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти та нові інноваційні підходи у практиці його управління, яке здійснюється через реалізацію функцій діагностування, планування, організації, координації, регулювання, обліку та аналізу.

Категорія: Методичний вісник | Додав: Admin
Переглядів: 483 | Завантажень: 18 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Адреса закладу:
Верба І.А.
19000 Черкаська обл.,
м. Канів, вул. Дніпробудівська, 2

(8-047-36)3-21-36 kanivschool4@ukr.net
Місцезнаходження закладу
sample map