Головна » Файли » Методична робота » Методичний вісник |
[ Викачати з сервера (4.07 Mb) ] | 23.02.2018, 23:51 |
Модель школи розвитку, успіху, самореалізації особистості STEM — складова освітнього менеджменту “Нової української школи” Автори: Стельмашенко Ольга Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4, учитель-методист. Шатило Вікторія Янівна, учитель математики, інформатики, учитель-методист, керівник робочої групи «Успішний учитель — успішний учень». Незамай Валентина Анатоліївна — упорядник, учитель зарубіжної літератури, старший учитель. Якість впровадження STEM-освіти визначається компетентністю та рівнем професійної діяльності педагогів, наскільки вони активно використовують новітні педагогічні підходи, методи та засоби навчання. Ефективність STEM-навчання, запровадження інноваційних методик Нової української школи залежить від оволодіння учителями базовими засадами впровадження STEM в освітній менеджмент. У роботі розглядаються напрямки освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти та нові інноваційні підходи у практиці його управління, яке здійснюється через реалізацію функцій діагностування, планування, організації, координації, регулювання, обліку та аналізу. | |
Переглядів: 483 | Завантажень: 18 | |
Всього коментарів: 0 | |