Методична робота школи
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА:
«Використання методу проектів у навчально-виховному процесі як одного із шляхів особистісно-зорієнтованого навчання і виховання»
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
-
ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
-
надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх професійної майстерності, органічне поєднання професійних знань з практичними уміннями та навичками, які поряд з високими моральними якостями необхідні сучасному вчителю;
-
пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
-
покращення роботи з обдарованими дітьми;
-
вивчення та впровадження нових освітніх технологій у навчально-виховний процес.
ОРГАНІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
-
діагностування методичної роботи;
-
самоосвіта педагогів;
-
діяльність шкільних методичних об’єднань;
-
співпраця з ВНЗ;
-
наставництво;
-
творчі звіти-презентації вчителів.
ОСНОВНІ ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
-
діагностування методичної роботи;
-
самоосвіта педагогів;
-
діяльність шкільних методичних об’єднань
-
співпраця з ВНЗ;
-
наставництво;
-
творчі звіти–презентації вчителів.
ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
-
вивчення питань та підготовка засідань педагогічної ради;
-
робота над завданнями моніторингу якості навчальних досягнень учнів;
-
підготовка та проведення нестандартних уроків;
-
вивчення питань наступності;
-
організація змістовного дозвілля школярів.
Структура методичної роботи
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Працює над темою: «Використання сучасних технологій в освітньому процесі як провідний напрямок підвищення якості навчання»
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
Працює над темою: «Всебічний та гармонійний розвиток особистості, яка здатна до саморозвитку, самовиховання, самореалізації у своїй діяльності»
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Працює над темою: «Впровадження особистісно-орієнтованих форм навчання школярів, робота з обдарованими учнями»
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
Працює над темою: «Науково-методичне забезпечення формування компетентності особистості шляхом покращення освітніх послуг»