Виховна робота
Виховна проблема школи
Виховання гармонійно розвиненої, високоосвіченої, національно свідомої людини, здатної до саморозвитку і самореалізації.
Зміст виховної роботи
Ціннісне ставлення особистості до себе
Передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил. Воно є умовою формування у дітей та учнівської молоді активної життєвої позиції.
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Виявляється у патріотизмі, національній самосвідомості, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин.
Ціннісне ставлення особистості до мистецтва
Формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних почуттів, діях і вчинках, пов'язаних із мистецтвом.
Ціннісне ставлення особистості до праці
Ціннісне ставлення особистості до праці передбачає усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальною значущістю праці, розвинену потребу в трудовій активності, ініціативність, схильність до підприємництва; розуміння економічних законів, потреб і проблем суспільства та засобів їх розв'язання; готовність до творчої діяльності, конкурентноспроможності і самореалізації за умов ринкових відносин, сформованість працелюбності як базової якості особистості.
Ціннісне ставлення особистості до природи