Головна » Статті » Результативність роботи школи » Обдаровані учні школи |
Освіта XXI століття – це освіта для людини. Її стрижень – становлення і розвиток самодостатньої конкурентноспроможної особистості, готової до самореалізації виявлених обдарувань у сучасному соціумі, яка компетентна в різних видах діяльності. Вже аксіоматичним можна вважати твердження про те, що природні здібності і обдарування закладені в кожній дитині. Слід підкреслити, що саме на обдарованих дітей суспільство, насамперед, покладає надію на вирішення актуальних проблем сучасної цивілізації. Таким чином, підтримати і розвинути індивідуальність дитини, не розгубити, не загальмувати зростання її здібностей – це особливо важливе завдання навчання обдарованих дітей. Одним із основних завдань в роботі з творчо обдарованою молоддю є її залучення до наукової діяльності. Надзвичайно важливим та актуальним при цьому є не просто наявність в індивіда знань і умінь, а й надання особистості можливості використання і застосування усього накопиченого у життєвих ситуаціях та під час майбутньої професійної діяльності. На передній план у розв’язанні цих проблем висувається самостійна дослідницька робота школярів, що відбувається у межах Малої академії наук України (МАН), головна мета якої – виявлення і підтримка обдарованих дітей та учнівської молоді, підготовка майбутньої наукової зміни. І нам є чим пишатися! Адже однією такою творчою особистістю із багатьох обдарованих дітей Канівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 є Богдан Ігнатюк. Навчаючись в Київській природничій школі, він високоефективно застосовує дослідницькі прийоми і методи у поглибленні відповідних знань, умінь, навичок і дослідницької позиції в сприйнятті та осмисленні світу. Разом з керівником, вчителем біології Володченко Т.С., написали чимало проектів, є призерами обласних олімпіад. І маю надію, що на цьому не зупиняться. О.В.Стельмашенко, заступник директора з навчально-виховної роботи | |
Переглядів: 595 | |
Всього коментарів: 0 | |