Головна » Статті » Результативність роботи школи » Рейтинг школи по місту |
Вектор успіхуГоловне завдання школи на сьогоднішній день - виховання високорозвиненої, творчої особистості. Враховуючи вимоги сьогодення, педагогічна діяльність школи спрямована на навчання та розвиток учнів. На високому рівні у Канівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 Канівської міської ради Черкаської області проводиться робота з обдарованими учнями, адже неталановитих дітей не буває, кожен має свою родзинку. У роботі з учнями учитель повинен керуватися такими правилами: поважай особистість дитини, відчуй радість від спілкування з нею, не образь дитину, дозволь учню досліджувати, винаходити, створювати. Співпраця вчителів та учнів дала високі результати. У 2015-2016 навчальному році призерами ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад (міський етап) стали 57 учнів Канівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4: І місце зайняли 15 учнів, ІІ місце – 22 учні, ІІІ місце – 20 учнів школи. На високому рівні представили місто Канів учні школи №4 і в області. Із 16 призових місць на ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, які вибороли учні-канівчани, 10 – вихованців школи №4: ІІІ місце з географії - Омельченко В., 10 клас (учитель Волинець М.А.); ІІІ місце з екології - Ігнатюк Б., 10 клас (учитель Володченко Т.С.); ІІІ місце з української мови - Пилипенко А., 9 клас (учитель Небогіна Л.М.); ІІІ – ті місця з хімії, фізики Жарков Б., 9 клас (учителі: Білокінь Г.Й., Бобро Т.М.); ІІІ місце з екології - Іванченко К., 11 клас ( учитель Козаренко Н.М.); ІІІ місце з російської мови - Сугак О., 10 клас ( учитель Шумілова Л.Д.); ІІІ місце з біології - Попов О., 9 клас (учитель Козаренко Н.М.); ІІІ місце з біології - Борисенко Т., 7 клас, (учитель Володченко Т.С.); ІІІ місце з інформаційних технологій - Островний Н., 11 клас (учитель Шатило С.С.). Щира подяка Вам, вельмишановні педагоги, дорогі батьки, учні !!! Інформує: Директор Канівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 Ірина ВЕРБА Матеріали розміщено на сайті http://kaniv-rada.gov.ua/
| |
Переглядів: 767 | |
Всього коментарів: 0 | |