Орієнтовне планування роботи з обдарованими дітьми
№
|
Напрями роботи
|
Термін проведення
|
1.
|
Ознайомитися з даними психолога школи про учнів класу (тип мислення, обсяг, увага, темперамент, коло інтересів, професійна спрямованість).
|
Вересень – листопад
|
2.
|
Визначити обдарованих дітей.
|
Вересень
|
3.
|
Розробити індивідуальні алгоритми їх виховання.
|
Вересень
|
4.
|
Організувати дослідницьку діяльність обдарованих дітей з урахуванням їх інтересів
|
Протягом року
|
5.
|
Розробити систему диференційно-виховних занять згідно з нахилами дітей, враховуючи їх інтереси.
|
Протягом року
|
6.
|
Простежити зайнятість дітей у гуртках та факультативах.
|
Протягом року
|
7.
|
Забезпечити участь дітей у шкільному турі Всеукраїнської олімпіади з предметів.
|
Протягом року
|
8.
|
Провести консультації батьків:
- Визначення кола інтересів
- Індивідуальні особливості дитини
|
Згідно з виховним планом
|
9.
|
Провести анкетування дітей:
- „Рівень життєвої мудрості”
- „Здібності школяра”
- „Як вивчити свій характер”
- „Виявлення схильності учня до навчальних предметів”
|
Згідно з виховним планом
|
10
|
Скласти зведену таблицю рівня креативності обдарованих дітей
|
травень
|
|